Boj za nové tělo a mysl•2.díl

27. ledna 2018 v 11:09 | Irda |  DIARY
Ahojte,tak dnes se podělím o dojmy s mou změnou postavy a hlavně mysli.Obojí je pozitivní,tak jestli to někoho zajímá,může si přečíst v článku moje pokroky.To je taky důvod,proč tak často nebloguji.Zaměřila jsem se teď hodně na tohle,ale blog rozhodně nechci zrušit.
Výsledek obrázku pro healthy body healthy mind
ZVLÁDLA JSEM JÍT DO POSILKY
Hned další týden,co jsem postla 1.díl této série,jsem se odhodlala do fitka! Popravdě,byla jsem z toho slušně vystresovaná,ale nakonec jsem strach překonala a skvělé! První trénink jsem si dala celé tělo a praktikovala jsem to tak další 2 tréninky, ale rozhodla jsem se udělat klasický split na vršek a spodek(zatím to rozdělovat víc nebudu),protože mi to vyhovuje více.S čím furt bojuji je obtížnost tréninku.Musím dbát na to,abych zbytečně nepřetěžovala tělo hned na začátek a nebyla přetrénovaná.Před pár dny jsem měla trénink nohou a trošku jsem to přehnala a měla jsem známky přetrénovaní.Dnes jdu do fitka a mám spodek.Z čeho mám radost,že mi roste síla postupně.Na výpady jsem minule dala na každou nohu 6x 40kg,tak jsem ráda(výpady dělám na multipressu,protože se mi tam hlídají dobře záda a technika).Rumunské tahy se mi také zlepšily na 20 kg.Uvidíme,jak se vyvrbí vršek.Na pondělí a středu příští týden jsem si zaplatila trenéra,aby mi zkontroloval techniku,aby bylo všechno eňo ňuňo.Dříve jsem s technikou neměla problém,když jsem cvičila rok,ale teď jak prakticky začínám od znovu a tak si chci být jistá,že všechno je v pořádku.Přece rok jsem byla bez fitka,tak abych cokoliv nepodcenila.Trenér není žádný pseudo trenér,kteří se někdy ve fitku vyskytují.

•••
JÍDELNÍČEK
Jídelníček vám popíšu níže,ale jsem spokojená,jak jím.Přechod na větší množství stravy nebyl problém,spíše mi to pomohlo,jak jsem předpokládala.Každý den nemám stejný,tohle je jen ukázkový jídelníček,kde se držím hlavně maker.Moje makra se pohybují kolem 220-300 S 45-60 T a 80-100 B.Musím zdůraznit,že jídelníček není redukční.Můj cíl je získat zpátky nějakou svalovou hmotu,kterou jsem měla před rokem.Když začnete cvičit,tak tělo automaticky dostane více hlad,aby se nacucaly svaly a mohly regenerovat.Také další úspěch je,že jsem cca za 2 týdny přibrala 2 kg.Moje váha je nyní 52,8kg.Je mi jasné,že většina je voda a glykogen ve svalech a nejsou to samotné svaly,ale to si myslím,že je krásný úspěch.Jsem zvědavá,jak na mě bude fungovat svalová paměť.

SNÍDANĚ: bezlaktózový jogurt 200 g,kukuřičné lupínky 30g,kokos 11g,bio meruňky 41g
SVAČINA: mandarinka 103g,tvaroh bezlaktózový 85g,vícezrnný chléb 87g
OBĚD:2x vejce,těstoviny 80g,bezlaktózové máslo 5g
SVAČINA:protein od Prom-inu 30g
VEČEŘE 1&2(tu jsem napsala dohromady,ale reálně to jsou dvě věčeře):169g kuřecí maso 90g kuskusu a 100g avokáda

Celkově:7700 kJ/1840 kcal/Váha 52,8g nyní
BÍLKOVINY 135 g(započítány i rostlinné/živočišných cca 100g)
SACHARIDY 231g
TUKY 59g
VLÁKNINA 26,6g

Pokud chcete hubnout nebo přibírat,tak důležité je si vybírat kvalitní potraviny a nejíst prázdné kalorie.Kcal v tomto případě jsou pro mě důležité,abych měla větší příjem než výdej,abych začla přibírat.Důležitější jsou ale pro mě makra.Pro budování svalové hmoty musíte jíst dostatek bílkovin,ale nepřesahovat zbytečně 2g na kg.To je pro holku už příliš a nemuseli byste to strávit.Stejně důležité jsou pro mě sacharidy i tuky.
•••
SUPLEMENTACE
Tady bych chtěla upozornit,že suplementy nejsou alfa omega.Co je důležité,tak abyste spravili jídelníček a až potom řešili nějaké proteiny atd.Co je základ je protein(po tréninku a nebo pokud nezvládnete sníst dostatek bílkovin ve stravě tak třeba jako svačina) a vitamíny.Zbytek jako začátečník nepotřebujete.Pokud máte intoleranci laktózy a i pokud ji nemáte a chcete si pořídit protein,tak pro mě je výborný Prom-In Evolution.Obsahuje i laktázu,která roštěpí zbytkovou laktózu.Vitamíny se snažte kupovat s chelátovou vazbou.Já donedávna nevěděla,že něco takového existuje.V lékarně tuším ani nenajdete vitamíny s chelátovou vazbou.Chelátovovou vazbu tělo využije z 90%,zatímco obyčejné vitamíny pouze z 10%.Některé vitamíny chelátovou vazbu mít nemusí,ale o tom třeba někdy jiný článek.Koupila jsem si vitamíny od Reflex Nutrititon.Vitamíny stojí sice 500 kč,ale máte jistotu,že nevyhazujete peníze.Potom jsem si pořídila Prom-In Omega 3.U Omega 3 je důležité kolik mají EPA a DHA.
Výsledek obrázku pro prom in epa dhaVýsledek obrázku pro reflex nutrition vitamínyVýsledek obrázku pro prom-in protein evolution
•••
To je zatím všechno,ozvu se zase třeba za měsíc,jen jsem se musela podělit o své pokroky za uplynulé dva týdny.
Hezký den♥
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Elis Elis | Web | 27. ledna 2018 v 14:20 | Reagovat

Jídelníček vypadá dobře a pestře, mňam! :)
Já se chystám po dopilování mého zdravotního stavu s kamarádkou také do fitka a jsem z toho pomálu nervózní, aby si ty lidi neťukali na čelo, protože jsem docela trdlo :D
Jinak ti držím palce, ať se ti s trenérem dobře pracuje, tvoje technika je určitě dobrá :)

2 Anička Anička | Web | 28. ledna 2018 v 14:57 | Reagovat

Dala bych si to tvoje jídlo :D Já tohle zatím nijak neřeším, tělo mám furt stejné. Časem ale budu muset. Chňu. Držím palce!

www.thewaybya.blogspot.cz

3 Míša Šislerová Míša Šislerová | E-mail | Web | 28. ledna 2018 v 16:41 | Reagovat

Jídelníček máš teda krásný, šikulka! :) A také mi moc chutná protein od prom-in :) Přítel měl pistácii a ta s tvarohem chutnala úplně jako pistácipvá zmrzlina ♥♥

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama